Do tejto sekcie vyplňte obchodné podmienky vášho e-shopu.
Smluvní podmínky
Před nákup žádat o dostupnost zboží, a proud ceny !
Obecné
Obchodní podmínky internetového obchodu : https://www.svarecky-velkoobchod.cz
se řídí níže uvedeným nákupním řádem, jakož i platnou legislativou a obchodními zvyklostmi. Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců a oficiálních distributorů , je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce či dovozce.
Objednání zboží
K uskutečnění objednávky není nutná registrace. (Registraci však z mnoha důvodů doporučujeme. Registrace Vám umožní využít všech slevových, bonusových a věrnostních akcí. Dále jste neprodleně informováni o novinkách, cenách a jiných věcech, které Vám pomohou a ušetří čas a peníze.) Po dokončení registrace bude zákazníkovi na zadaný e-mail z registrace odesláno potvrzení o úspěšné registraci s přihlašovacím jménem a heslem pro nákupy v e-shopu, kontrolu objednávek a sledování stavu jejich vyřizování. Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky, vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami a zároveň potvrzuje svou způsobilost k právním úkonům. Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení. Po dokončení a odeslání objednávky Vám bude doručena kopie objednávky (na e-mail z registrace) jako potvrzení zapsání objednávky do objednávkového systému e-shopu. Pokud nedojde kopie objednávky na zadanou e-mailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží. Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží nebo telefonicky. Ceny mohou být poníženy, či jinak zvýhodněny pokud současně s objednávkou probíhá nějaká „akce“ nebo na základě věrnostního programu.
Objednávat zboží lze rovněž telefonicky nebo e-mailem .
Objednávka je považována za závaznou pro obě strany v době, kdy elektronicky, či telefonicky potvrdíme zahájení vyřizování objednávky, není-li dohodnuto jinak. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.
Storno objednávky
Storno objednávky ze strany zákazníka
Objednávku lze stornovat e-mailem: elektrospaw2@wp.pl, pokud je objednávka přijatá a zboží nebylo expedováno. V případě pozdějšího zrušení objednávky má dodavatel nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží.
Storno objednávky ze strany dodavatele
Provozovatel internetového obchodu má právo stornovat objednávku nebo její část v případě, že se objednané zboží během vyřizování objednávky přestane vyrábět nebo dodávat na český trh, případně se výrazným způsobem změní jeho cena. Provozovatel má rovněž právo objednávku stornovat v případě, že doba vyřízení objednávky přesáhne 14 dní od jejího přijetí. O zrušení objednávky bude zákazník informován. Pokud již hodnotu objednaného zboží ve stornované objednávce zákazník uhradil, bude mu příslušná částka vrácena v nejbližším možném termínu (max. do 14 dní)
Dodání zboží - vyřízení objednávky
U zboží, které má být zákazníkovi zasláno poštou nebo zásilkovou službou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky dodavatelem. Závazným potvrzením objednávky není automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele, ale jde o elektronicky zaslané, či telefonické oznámení o zahájení vyřizování objednávky. Zboží je expedováno v co nejkratší době a doručeno ve lhůtě uvedené v detailu zboží. Nejsme-li schopni tuto lhůtu dodržet, telefonicky Vás kontaktujeme a dohodneme další možný postup. V případě nedostupnosti zboží nebo delší dodací lhůty může zákazník stornovat objednávku telefonicky nebo e-mailem bez jakýchkoli sankcí z naší strany. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
V případě, že není dodrženo kritérium rozměru zásilky, budeme zákazníka telefonicky informovat a dohodneme možnosti jiného doručení nebo úpravu ceny.
V případě, že zásilka obsahuje látku, která na základě smlouvy s přepravcem nemůže být přepravována danou přepravní společností, má provozovatel právo změnit způsob a cenu přepravy.
Převzetí zboží
Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, sepište za přítomnosti dopravce záznam (protokol) o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek nebo jiná kompenzace dle dohody obou stran. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.
Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Před přebráním zásilky nebo ihned po jejím přebrání, doporučujeme přečtení obchodních podmínek přepravních společností přímo na jejich webových stránkách.
Záruka a reklamace
Veškeré nabízené zboží pochází od autorizovaných dovozců a oficiálních distributorů, je standardní kvality a je na něj poskytována plná záruka dle platných legislativních předpisů a dle záručních podmínek výrobce. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží a je zaslán zákazníkovi společně se zbožím. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad, který je rovněž zasílán společně se zbožím.
Aktuální adresy servisních míst jednotlivých výrobců sdělíme na požádání - Kontaktujte nás
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě, že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Velice Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Nemůžeme totiž akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. Takové poškození je nutné reklamovat již při kontrole u řidiče. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky, vyhodnotit škodu a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu o poškození zásilky bude reklamace řešena. Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
Doporučený postup reklamace přepravy:
V případě zjevného poškození obalu zásilky, zkontrolujte obsah v přítomnosti dopravce a popřípadě s ním sepište reklamační protokol. U těžšího zboží zkontrolujte obsah balíku, i když není vidět zjevné poškození zásilky (sekačky, pily, kompresory, svítidla, atd.). I když přebíráte zjevně nepoškozenou zásilku, ale víte, že obsah je křehký, případně zboží je asymetrické a hrozí deformace nějaké části zboží, můžete (a doporučujeme) převzít zásilku s výhradou. Přepravce je povinen toto do protokolu o předání zboží zaznamenat, případně to můžete dopsat k Vašemu podpisu. Tímto docílíte hladkého průběhu případné pozdější reklamace a předejdete případným dohadům, jak a kde byla škoda způsobena. Převzatou zásilku zkontrolujte v průběhu 48 hod.(toto je max. lhůta pro nahlášení škody způsobené přepravou), v případě skrytého poškození, prosím, neprodleně kontaktujte přepravní společnost a zároveň i prodejce.
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele, nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ).
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží a tuto reklamaci samozřejmě vyřídíme.
Postup reklamace
Pokud má zákazník zájem reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě, doporučujeme nás kontaktovat buď telefonicky, ale nejlépe e-mailem s žádosti o reklamaci a zároveň i popisem závady zboží.
Doporučujeme zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Poškozené zboží zasílejte včetně veškerého příslušenství a doplňků, které byly soušástí originálního balení. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení . V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně .
Odstoupení od kupní smlouvy
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
Za nesplnění smluvených podmínek dodání se považuje i fakt, že dodavatel není schopen dodat objednané zboží nebo jeho část. V takovém případě je zákazník neprodleně kontaktován telefonicky a bude mu nabídnuta jiná možná alternativa (sleva, případně odstoupení od kupní smlouvy)
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu má zákazník - nepodnikatel-fyzická osoba v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 Obč. zák. právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálních obalech spolu s veškerým příslušenstvím. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně faktury a záručního listu. Následně bude zákazníkovi převedena příslušná částka (max. do 14ti dnů od přijetí zboží prodávajícím), která bude snížena o náklady spojené především s expedicí. Nazasílejte zboží na dobírku a doporučujeme Vám zboží pro přepravu pojistit.
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.
Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena. Nebo má dodavatel právo toto zboží nepřevzít a zákazník nemá právo na vrácení částky za zboží.
Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 14ti dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet zákazníka po podpisu dobropisu.
Ochrana osobních dat
Nářadí váží důvěry svých zákazníků a zavazuje se, že bude chránit jejich data, která musela být uvedena pro realizaci objednávky. Tato data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě, s výjimkou úvěrové společnosti při žádosti zákazníka o úvěr. Provozovatel využije data pouze pro běžnou komunikaci se zákazníkem a v případě doručování zboží data pro úspěšné doručení.
Při nakládání s daty se zavazujeme řídit zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů.
Provozovatel internetového obchodu webnode.cz prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000Sb. V žádném případě neposkytujeme tyto údaje třetí straně.
Pro realizaci obchodní transakce od Vás potřebujeme znát jméno (případně jméno firmy, IČ a kontaktní osobu), adresu (fakturační a případně dodací), telefonní a mailový kontakt. Dále pak evidujeme Vaše obchodní transakce u nás.
Veškeré informace v eshopu www.eshop-zahrada.cz jsou dostupné bez zadávání jakýchkoliv údajů - obchodní podmínky, návod jak nakupovat, ceny, popisy produktů atd. Pro realizaci obchodní transakce a dodání zboží na Vámi určené místo s Vámi potřebujeme komunikovat a znát výše zmíněné údaje a tyto s Vaším souhlasem získáme při Vaší registraci a to buď trvale nebo dočasně.
Odpovědnost za správnost údajů
Informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran a mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Prodejce tedy nemůže bezvýhradně garantovat správnost jejich obsahu.
Prodejce nenese vůči jiné straně odpovědnost za škody, způsobené použitím informací z internetového obchodu nebo odkazovaných webových stránek, nebyli-li tyto informace na přání zákazníka následně písemně potvrzeny ze strany prodejce.
Použité obrázky mají pouze informační charakter. Prodejce nenese žádnou zodpovědnost za správnost tohoto obsahu. Zejména u náhradních dílů ( žací nože, unašeče, řemeny, uhlíky atd. ) je zapotřebí důkladně prostudovat dané parametry ND a na obrázky nebrát přílišný zřetel.